ÁSZF

                                                             

A RUHAKIRÁLY NŐI DIVAT WEBÁRUHÁZ S-5XL

Általános Szerződési Feltételei

 

A Ruhakiraly webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Ruhakirály webáruház használatára vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Vállalkozásunk az értékesítést online webáruházon keresztül bonyolítja.

Termékeink az alábbi partnereinknél is átvehetőek előre egyeztetés esetén:   

                                                                             Encian divat: 9400 Sopron Lackner K.u.48. Kristály –üzletház

                                                                             Plero Angro molett divatáru nagykereskedés:

                                                                             1077 Budapest VII. Murányi utca 15.

Üzemeltetői adatok:

                                    Vállalkozó: Baranyáné Perger Andrea e.v.

                                    Adószám: 67426229-1-28

                                    Közösségi adószám: HU67426229

                                    Egyéni vállalkozó nyilvántartási szám: 50215663

                                    Statisztika számjel: 67426229-4791-231-08

                                    Elérhetőség: info@ruhakiraly.hu

                                    Telefon: +36/70-298-0560

                                    Székhely: Magyarország 9400 Sopron Heimler K.u.36

                                    Web: www.ruhakiraly.hu

                                    Kapcsolattartó: Baranyáné Perger Andrea                         

                                   Számlavezető Bank:UNICREDIT

                                    Számlaszám:10918001-00000032-09540007

                                   Nemzetközi számlaszám (IBAN): HU

A szerződés nyelve magyar.A megrendelő és a webáruház között megkötött szerződés nem minősül írásban megkötött szerződésnek,iktatásra nem kerül és semmilyen magatartásikódxre sem utal.

Megvásárolható termékek  köre: női divat felsőruházat.

A webáruház molett és normál méretű ruházati termékeket és ruházati kiegészítőket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól (pl.: a különböző képernyő beállításoknak köszönhetően) eltérhetnek.

Áraink bruttó árak az áfa-t tartalmazzák, a szállítási költséget azonban nem.

A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg.

A házhozszállítási díj:

                                20000 Ft alatt -  990.- Ft.

                                20000Ft felett - ingyenes

Személyes átvételre is van lehetőség kiskereskedelmi partnereink valamelyikében,ha ezt a megrendeléskor előre jelezte.

Természetesen ebben az esetben szállítási költséget nem számolunk fel.

Posta pontok átvevőhelyre történő kiszállítás:

A rendelés során lehetőség van kiválasztani, hogy melyik Posta Pont átvételi helyén szeretné a vásárló a csomagot kifizetni és átvenni.

A csomag a Posta Pontos átvételi helyre történő megérkezését követő 5 munkanapon keresztül érhető el a posta nyitva tartási ideje alatt.

Posta Pontos átvevőhelyre történő kiszállítás díjszabása:

                                                                                         20000Ft alatt - 990.-Ft.

                                                                                         20000Ft felett - ingyenes.

A csomagokat a Magyar Posta / futár 8 és 17 óra között/ szállítja ki a megadott szállítási címre.

Kérjük olyan címet adjon meg ahol a futár Önt napközben is elérheti.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, abban az esetben ha a terméken Ön valamilyen sérülést vél felfedezni, kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Jelen dokumentum elektronikus formában kerül megkötésre, iktatására nem kerül sor, ezért a későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

 

Regisztráció

 

Vásárlás regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti. A regisztrációkor megadott adatok bármikor módosíthatók esetleg törölhetők.

A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.

Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

 

A megrendelés folyamata

 

1. A termék adatlapján kiválasztom a megfelelő méretet (segít a mérettáblázat) és mennyiséget majd rákattint a „Kosárba teszem” gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.

2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Még vásárolok” gombra, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.

3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.

4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár ”gomra, a jobb felső sarokban, hogy megtekinthesse annak tartalmát, vagy egyből egy termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával.

5. A kosárban található „Megrendelem” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában.

6. A megrendeléshez és a szállításhoz szükséges adatok kitöltése következik. Itt látható még a rendelés összege  a szállítás költsége és a fizetendő összeg összessen.Az személyes adatok kitöltést követően a "Megrendelés" gombra kattinva haladunk tovább.

7. A sikeres rendelésről a rendszer automatikusan e-mailben tájékoztatja Önt.

A megrendelt terméket utánvét esetén a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

A megrendelt terméket előre utalás esetén a megrendelést követően 5 naptári napon belül kérjük kiegyenlíteni a következő bankszámlára:UNICREDIT

Bankszámla tulajdonos neve: Baranyáné Perger Andrea

Bankszámlaszám:10918001-00000032-09540007

Megjegyzés rovatba:a megrendelő nevét és a megrendelés számát kérjük feltüntetni.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9- és 17-óra között történik.

Természetesen a Webshop munkaidőn túl is fogadja az Önök megrendeléseit, amit a következő munkanap dolgozunk fel.

Rendszerünk a megrendelésről egy e-mailt küld Önnek, melyben található rendelési számra és megrendelő nevére hivatkozva érdeklődhet rendelésével kapcsolatban írásban a info@ruhakiraly.hu e-mail címen.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.

A Ruhakiraly a megrendeléseket a mindenkori raktárkészlet erejéig tudja teljesíteni.

A Ruhakiraly fenntartja  jogot a már visszaigazolt megrendelés visszamondására.

Ha a megrendelés teljesítésekor probléma adódna, mindenképpen felvesszük a kapcsolatot Önnel. Ezért nagyon fontos hogy helyes telefonszámot, és működő e-mail címet adjon meg.

Amennyiben a megrendelt terméket nem tudjuk szállítani vagy a szállítási költség az előzetesen kalkulálttól eltér, ezt jelezzük Ön felé és Ön eldöntheti, hogy rendelését a megváltozott feltételek mellett is fenntartja-e. Ebben az esetben csak az Ön jóváhagyásával küldjük a megrendelt termékeket.

 

Elállás joga

 

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Ruhakiraly webáruház köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 14 napon belül. Az elállási jog gyakorlásának esetén a termék visszajuttatásának költségét a vásárlónak kell viselnie. Amennyiben a megrendelö valamilyen oknál fogva élni kíván az "elállási jogával" úgy ezt a szándékát a csomag visszaküldése előtt jeleznie kell a info@ruhakiraly.hu e-mail címen. A vásárló egyértelmű elállási szándéknyilatkozatának tudomásul vételéről a webáruház 48 órán belül e-mail-ben értesíti Önt.

 

Az elállási jog gyakorlásának a menete

 

Amennyiben a vásárló élni kíván az indoklás nélküli elállási jogával, úgy a felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot,és a vételár visszatérítéséhez szükséges számlaszámot az alábbi e-mail címre köteles eljuttatni: info@ruhakiraly.hu. A megrendelt termékeket sérülésmentes állapotban, a számlával együtt postai úton juttassa vissza a átvételi címünkre (9400 Sopron Lackner K.u.48 Kristály-üzletház Baranyáné P Andrea ). Kérjük, hogy a terméket - amennyiben mód van rá - a rá akasztott címkéjével együtt (vagyis a termékről azt nem eltávolítva) juttassa vissza hozzánk. A csomagolás sérüléséből adódó, vagy nem eredeti állapotában (használtan, rúzs-alapozó-stb.-foltosan,átalakított,kimosott, függő címke nélkül stb.) visszajuttatott termékeket átvétel után azonnal visszaküldjük.Ilyen esetekben a vásárló nem gyakorolhatja az elállás jogát. Amennyiben a vásárló eláll a  szerződéstől, haladéktalanul visszatérítjük a vásárló által teljesített ellenszolgáltatást (a 45/2014. Korm.rend-tel összhangban).AZ UTÁNVÉTTEL KÜLDÖTT CSOMAGOT NEM VESSZÜK ÁT. A visszatérítés a vásárló által (az ellállási nyilatkozatban) megadott számlaszámra  átutalással történik a csomag visszaérkezése után,minél hamarabb, de legkésőbb 25 napon belül. Minden termékünkről pontos (képi és írásos) dokumentáció készül az eladást megelőzően. A Ruhakiraly-hoz visszaküldött csomag felbontásáról videó-kamerával rögzített képfelvétel készül, valamint a visszaküldött terméket megvizsgáljuk. Erre a későbbiekben történő félreértések (sérült vagy esetleg hiányos termék) elkerülése miatt van szükség.

A vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan termék esetében, amely a személyéhez kötött, illetve amelyet a vásárló kifejezett utasításai alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

 

FIGYELEM!

Csak akkor rendelje meg a terméket, ha komolyan is gondolja, mert a "megrendelem" gombra történő kattintással a Ptk. (Magyarország Polgári Törvénykönyve) szerint vásárlási ajánlatot tesz a termékre,ami fizetési kötelezettségel jár!

Amennyiben a megrendelt terméket nem veszi át, azzal szerződést szeg, és köteles a webáruház ezzel kapcsolatosan felmerült költségeit (csomagolás, szállítás díja) megtéríteni.A küldemény át nem vétele nem azonos az Ászf.-ben részletezett 14 napos elállási joggal, annak érvényesítéséhez a küldeményt át kell venni!

A csomag újraküldésére illetve új megrendelés leadására kizárólag a vételár és a szállítási díj, valamint az át nem vett megrendelés költségeinek előre történő megfizetése esetén van lehetőség.

 

Csere:

Amennyiben nem lett jó a méret, vagy nem áll jól a megrendelt termék, lehetőség van cserére.Ha a vásárló élni kíván a csere lehetőségével,úgy 3 napon belül, az info@ruhakiraly.hu e-mail címen jelezze szándékát felénk.  Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon,vagy e-mailben és egyeztetünk, hogy van-e a másik méretből, fazonból stb. Egyeztetés után átvételi címünkre küldje vissza a terméket, és a csomagban található számlát (9400 Sopron Lackner K.u.48 Kristály-üzletház Baranyáné P. Andrea ) Kizárólag olyan terméket küldjön vissza amit még nem hordtak ill. más külső beavatkozáson (mosás, átalakítás, felhajtás, stb.) nem esett át.Ellenkező esetben a csere lehetősége elveszik.A visszaküldés, és az újbóli postaköltség terheit a Vásárló viseli!

Amennyiben a megrendelését tévedésből adtad le vagy adatait hibásan adta meg, azt a leadást követően azonnal írásban ( néhány órán belül) a info@ruhakiraly.hu e-mail címen mondhatja le vagy módosíthatja minden következmény nélkül.Lemondó (vagy módosító) nyilatkozatában pontossan adja meg nevét,címét,tel.számát és a rendelés számát a pontos beazonosítás érdekében.

 

Panaszügyintézés

A vásárló a termékkel kapcsolatos,panaszával fogyasztói kifogásával érintett kérdésekben az alábbi elérhetőségen kaphat választ info@ruhakiraly.hu e-mail címen.

A fogyasztói kifogásokra a beérkezést követően legkésőbb 3 munkanapon belül válaszol a Ruhakiraly,megjelölve a jogérvényesítés lehetséges helyét, módját valamint az arra nyitva álló határidőket.

Egyéb jogérvényesítési lehetősége

Amennyiben a vásárló és a Ruhakiraly között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára:

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: - GyMS Megyei Korm.Hiv.Fogyasztóvédelmi Osztály

                                                                          -  Cím:9022 Győr Türr István u.1. -Tel.:+3696/329-244

    Békéltető testület eljárásának a kezdeményezése: - GyMS Megyei Békéltető Testület

                                                                                 - Cím:9021 Győr Szent István út 10/a. -Tel.:+3696/520-217

    Bírósági eljárás kezdeményezése: -Soproni Városi Bíróság

                                                       -Cím:9400 Sopron Színház u.27.-Tel.:+3699/506-850

 

Garancia, szavatosság

A Ruhakiraly által forgalmazott termékek szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 19/2014. (IV.29) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak.

A Ruhakiraly üzletpolitikájának egyik alapja, hogy kizárólag kiváló minőségű, eredeti termékeket forgalmazzon. Ennek ellenére azonban a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat probléma. Ilyen esetben a Ruhakiraly igyekszik gyorsan és szakszerűen orvosolni a problémát, a hatályos jogszabályoknak megfelelően.

Minden termék mellett a csomagban megtalálja a számlát a vásárlás dátumával, cégünk adataival, címével.

Kérjük, őrizze meg ezt a bizonylatot, az estleges későbbi reklamáció esetén a számla bemutatása kötelező!

Ha a használat során bármilyen rendellenességet tapasztal, kérjük, haladéktalanul értesítsen minket az info@ruhakiraly.hu e-mail címen. A panaszról a 19/2014. (IV.29) NGM rendeletnek megfelelően jegyzőkönyvet veszünk fel. A hibás terméket kérjük, küldje vissza átvételi címünkre postán a  számlával együtt! (9400 Sopron Lackner Kristóf utca 48 Kristály-üzletház Encián divat). Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy a reklamáció jogos, az alábbiak szerint járunk el.

Javítható hiba: Ebben az esetben a terméket megjavítjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre visszajuttatjuk.

Nem javítható hiba: Ebben az esetben kicseréljük a terméket vagy a vételárat visszafizetjük.

Vitás esetekben, valamint, amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses termék független laboratóriumi vizsgálatára kerül sor, ahol szakvéleményt készítenek róla. A vizsgálat kérését, illetve költségeit a vásárló állja, abban az estben, ha a panaszt a vásárlást követő 6 hónap után teszi. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.Természetesen ebben az esetben is a reklamációra visszaküldött csomagról jegyzökönyvet veszünk fel és annak átvételéről videófelvétel készül a további viták elkerülése végett.