Szállítási információk

                  Szállítási, fizetési és csere információk !

A Ruhakiraly molett divat webshopban vásárolt termékekhez!

FIZETÉS:

A Webshopban jelenleg UTÁNVÉTTEL, vagy ELŐRE UTALÁSSAL fizethet.

KISZÁLLÍTÁS:

CSOMAGJÁT KÉRHETI HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL, POSTA PONTRA ILLETVE POSTÁN MARADÓRA IS.

A rendelés során lehetősége van az üzenethez és/vagy a szállítási címhez beírni, hogy melyik Posta Pontra vagy Postára szeretné kérni a csomagot. Ez lehet a lakóhelyéhez vagy munkahelyéhez legközelebb illetve útba eső MOL PONT, COOP PONT, POSTA, vagy posta csamagautomata is.

 Az utánvéttel történő szállítási költség díja: bruttó 990.- Ft.

Utánvéttel fizetés:

Az áru átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával történik az áru (értékének+csomagolási+szállítási költség ) kifizetése a futárnak.

1. Megrendeli az árut.

2. Munkatársunk összekészíti a csomagot.

3. Amikor a csomag készen áll, elkészül a számla és kap a csomag egy azonosítót.

5. A postásnak  kell készpénzben, vagy bankkártyával kifizetni a csomag értékét, ami minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.

 A banki előreutalással történő szállítási költség díja: bruttó 990.- Ft.

Banki előreutalással történő fizetés:

Előreutalási szándékát kérjük az ÜZENET rovatba tüntesse fel!

1. Megrendeli az árut.

2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.

3. Amikor a csomag készen áll, elkészül a számla.

 4. Elküldjük e-mailben a bankszámlaszámot. A banki átutaláskor a közlemény rovatban a megrendelő nevét fel kell tüntetni, hogy a megérkező összeget egyértelműen azonosítani tudjuk!

4. Ha Ön átutalta az összeget, és az beérkezett bankszámlánkra, akkor a csomagot a szállítási feltételek szerint átadjuk a Magyar Posta Futárszolgálatnak.

5. Az elkészített csomagokat 5 munkanapig őrizzük, ez idő alatt többször is küldünk e-mailt az utaláshoz szükséges adatokkal.Ha ez idő alatt nem utalják el a csomag értékének összegét, a rendelést tárgytalannak tekintjük és lezárjuk.

 

SZÁLLÍTÁS:

A megrendelt termékeket másnap készítjük össze, csomagoljuk, számlázzuk és átadjuk a futárnak. A megrendeléstől számított 2-4 munkanapon belül a csomagot a megrendelési címre szállítatjuk. A szállítás várható időpontjáról a futár SMS-ben és /vagy E-mail-ben is értesítést küld.(Ezért fontos, hogy megrendeléskor pontos e-mail címet és telefonszámot adjon meg). Sikertelen kézbesítéskor a futár üzenetet hagy  a másodszori kézbesítés időpontjával, ha ekkor sem jár sikerrel akkor a megrendelt csomagját még 5 munkanapig őrzik a postán, ahol Ön nyitvatartási időben bármikor átveheti.

Néhány esetben előfordulhat, hogy a csomagja csak a megrendeléstől számított egy hét múlva érkezik meg.

A szállítást szerződött partnerünk, a Magyar Posta Futárszolgálata végzi. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol hétköznap 8 és 16 óra között át tudja venni a csomagot Ön, vagy megbízottja (pl. munkahely, szomszéd stb. ha nem tartózkodik otthon).

Ha nem tartózkodik otthon és a munkahely sem állandó kérheti megrendelését POSTA PONTRA, POTÁN MARADÓRA is, amit kérünk , hogy az üzenet rovatba külön jelezni sziveskedjen.

Különleges kérés bizonyos időpontra, délutáni vagy Szombati kézbesítés is lehetséges, de ez külön díjszabás tárgyát képezi.

Az utánvéttel történő szállítási költség díja bruttó: 990.-Ft.

Az előreutalással történő szállítási költség díja bruttó: 990.-Ft.

A futárnál az utánvét összegét kézpénzzel és bankkártyával is kiegyenlítheti.

 

Csere:

Amennyiben nem lett jó a méret, vagy nem áll jól a megrendelt termék, lehetőség van cserére.Ha a vásárló élni kíván a csere lehetőségével,úgy kérem 3 napon belül, az info@ruhakiraly.hu e-mail címen jelezze szándékát felénk.  Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon,vagy e-mailben és egyeztetünk az Ön kérésének megfelelően, méretet, színt, fazont, stb. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy előzetes, egyeztetés után haladéktalanul, de a lehető legrövidebb időn belül adja fel a visszaküldeni kívánt terméket (csomagot), mert az átvétel után  14 napon túl feladott csomagot nem veszünk át, és így nem gyakorolhatja elállási, vagy vissza cserélési szándékát.

Egyeztetés után (email,vagy telefon) átvételi címünkre küldje vissza a terméket, és a csomagban található számlát is.

AZ ÁRU VISSZAPOSTÁZÁSI CÍME:

( RUHAKIRALY WEBSHOP 9400 Sopron Lackner K.u.48. Kristály-üzletház ). 

Kizárólag olyan terméket küldjön vissza amit még nem hordtak ill. más külső beavatkozáson (mosás, átalakítás, felhajtás, stb.) nem esett át.Ellenkező esetben a csere lehetősége elveszik.A visszaküldés, és az újbóli postaköltség terheit a Vásárló viseli! Köszönjük megértésüket a szigorú szabályok miatt,de kizárólag új termékeket forgalmazunk, így a használt, mosott, átalakított, stb., termékeket nem tudjuk kicserélni vagy visszavenni mert azt már nem tudjuk jó szívvel újra eladni.

Téves megrendelés

Amennyiben a megrendelését tévedésből adtad le vagy adatait hibásan adta meg, azt a leadást követően azonnal írásban ( maximum néhány órán belül) a info@ruhakiraly.hu e-mail címen mondhatja le vagy módosíthatja minden következmény nélkül.Lemondó (vagy módosító) nyilatkozatában pontosan adja meg nevét,címét,tel.számát és a rendelés számát a pontos beazonosítás érdekében.