Szállítási információk

                  Szállítási, fizetési és csere információk !

A Ruhakiraly molett divat webshopban vásárolt termékekhez!

FIZETÉS:

A Webshopban jelenleg UTÁNVÉTTEL, vagy ELŐRE UTALÁSSAL fizethet.

KISZÁLLÍTÁS:

CSOMAGJÁT KÉRHETI HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL, POSTA PONTRA ILLETVE POSTÁN MARADÓRA IS.

A rendelés során lehetősége van az üzenethez és/vagy a szállítási címhez beírni, hogy melyik Posta Pontra vagy Postára szeretné kérni a csomagot. Ez lehet a lakóhelyéhez vagy munkahelyéhez legközelebb illetve útba eső MOL PONT, COOP PONT, POSTA, vagy posta csamagautomata is.

 Az utánvéttel történő szállítási költség díja: bruttó 990.- Ft.

Utánvéttel fizetés:

Az áru átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával történik az áru (értékének+csomagolási+szállítási költség ) kifizetése a futárnak.

1. Megrendeli az árut.

2. Munkatársunk összekészíti a csomagot.

3. Amikor a csomag készen áll, elkészül a számla és kap a csomag egy azonosítót.

5. A postásnak  kell készpénzben, vagy bankkártyával kifizetni a csomag értékét, ami minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.

 A banki előreutalással történő szállítási költség díja: bruttó 990.- Ft.

Banki előreutalással történő fizetés:

Előreutalási szándékát kérjük az ÜZENET rovatba tüntesse fel!

1. Megrendeli az árut.

2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.

3. Amikor a csomag készen áll, elkészül a számla.

 4. Elküldjük e-mailben a bankszámlaszámot. A banki átutaláskor a közlemény rovatban a megrendelő nevét fel kell tüntetni, hogy a megérkező összeget egyértelműen azonosítani tudjuk!

4. Ha Ön átutalta az összeget, és az beérkezett bankszámlánkra, akkor a csomagot a szállítási feltételek szerint átadjuk a Magyar Posta Futárszolgálatnak.

5. Az elkészített csomagokat 5 munkanapig őrizzük, ez idő alatt többször is küldünk e-mailt az utaláshoz szükséges adatokkal.Ha ez idő alatt nem utalják el a csomag értékének összegét, a rendelést tárgytalannak tekintjük és lezárjuk.

 

SZÁLLÍTÁS:

A megrendelt termékeket másnap készítjük össze, csomagoljuk, számlázzuk és átadjuk a futárnak. A megrendeléstől számított 2-4 munkanapon belül a csomagot a megrendelési címre szállítatjuk. A szállítás várható időpontjáról a futár SMS-ben és /vagy E-mail-ben is értesítést küld.(Ezért fontos, hogy megrendeléskor pontos e-mail címet és telefonszámot adjon meg). Sikertelen kézbesítéskor a futár üzenetet hagy  a másodszori kézbesítés időpontjával, ha ekkor sem jár sikerrel akkor a megrendelt csomagját még 5 munkanapig őrzik a postán, ahol Ön nyitvatartási időben bármikor átveheti.

Néhány esetben előfordulhat, hogy a csomagja csak a megrendeléstől számított egy hét múlva érkezik meg.

A szállítást szerződött partnerünk, a Magyar Posta Futárszolgálata végzi. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol hétköznap 8 és 16 óra között át tudja venni a csomagot Ön, vagy megbízottja (pl. munkahely, szomszéd stb. ha nem tartózkodik otthon).

Ha nem tartózkodik otthon és a munkahely sem állandó kérheti megrendelését POSTA PONTRA, POTÁN MARADÓRA is, amit kérünk , hogy az üzenet rovatba külön jelezni sziveskedjen.

Különleges kérés bizonyos időpontra, délutáni vagy Szombati kézbesítés is lehetséges, de ez külön díjszabás tárgyát képezi.

Az utánvéttel történő szállítási költség díja bruttó: 990.-Ft.

Az előreutalással történő szállítási költség díja bruttó: 990.-Ft.

A futárnál az utánvét összegét kézpénzzel és bankkártyával is kiegyenlítheti.

 

Csere:

Amennyiben nem lett jó a méret, vagy nem áll jól a megrendelt termék, lehetőség van cserére.Ha a vásárló élni kíván a csere lehetőségével,úgy kérem 3 napon belül, az info@ruhakiraly.hu e-mail címen jelezze szándékát felénk.  Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon,vagy e-mailben és egyeztetünk az Ön kérésének megfelelően, méretet, színt, fazont, stb. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy előzetes, egyeztetés után haladéktalanul, de a lehető legrövidebb időn belül adja fel a visszaküldeni kívánt terméket (csomagot), mert az átvétel után  14 napon túl feladott csomagot nem veszünk át, és így nem gyakorolhatja elállási, vagy vissza cserélési szándékát.

Egyeztetés után (e-mailben) átvételi címünkre küldje vissza a terméket, és a csomagban található számlát is.

AZ ÁRU VISSZAPOSTÁZÁSI CÍME:

( RUHAKIRALY WEBSHOP 9400 Sopron Lackner K.u.48. Kristály-üzletház ). 

Kizárólag olyan terméket küldjön vissza amit még nem hordtak ill. más külső beavatkozáson (mosás, átalakítás, felhajtás, stb.) nem esett át.Ellenkező esetben a csere lehetősége elveszik.A visszaküldés, és az újbóli postaköltség terheit a Vásárló viseli! Köszönjük megértésüket a szigorú szabályok miatt,de kizárólag új termékeket forgalmazunk, így a használt, mosott, átalakított, stb., termékeket nem tudjuk kicserélni vagy visszavenni mert azt már nem tudjuk jó szívvel újra eladni.

Téves megrendelés

Amennyiben a megrendelését tévedésből adtad le vagy adatait hibásan adta meg, azt a leadást követően azonnal írásban ( maximum néhány órán belül) a info@ruhakiraly.hu e-mail címen mondhatja le vagy módosíthatja minden következmény nélkül.Lemondó (vagy módosító) nyilatkozatában pontosan adja meg nevét,címét,tel.számát és a rendelés számát a pontos beazonosítás érdekében.