Szállítási információk

                  Szállítási, fizetési és csere információk !

 

A Ruhakiraly molett divat webshopban vásárolt termékekhez!

A megrendelés akkor sikeres, ha a képernyőn a "Köszönjük a vásárlást" felirat látható és néhány percen belül a megadott e-mail címére visszaigazolást kap a vásárolt termék/ekről. Ha bizonytalan, hogy sikerült-e a megrendelése, kérem, írjon az info kukac ruhakiraly.hu email címre.

FIZETÉS:

A Webshopban jelenleg UTÁNVÉTTEL, vagy ELŐRE UTALÁSSAL fizethet.

KISZÁLLÍTÁS:

CSOMAGJÁT KÉRHETI HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL, POSTA PONTRA, POSTAAUTOMATÁBA ILLETVE POSTÁN MARADÓRA IS.

A rendelés során lehetősége van az üzenethez és/vagy a szállítási címhez beírni, hogy melyik Posta Pontra vagy Postára szeretné kérni a csomagot. Ez lehet a lakóhelyéhez vagy munkahelyéhez legközelebb illetve útba eső MOL PONT, COOP PONT, POSTA, vagy posta csamagautomata is.

 A szállítási költség díja: bruttó 1990.- Ft.

Utánvéttel fizetés:

Az áru átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával történik az áru (értékének+csomagolási+szállítási költség ) kifizetése a futárnak.

1. Megrendeli az árut.

2. Munkatársunk összekészíti a csomagot.

3. Amikor a csomag készen áll, elkészül a számla.

5. A postásnak  kell készpénzben, vagy bankkártyával kifizetni a csomag ellenértékét, ami minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.

 A banki előreutalással történő szállítási költség díja: bruttó 1990.- Ft.

Banki előreutalással történő fizetés:

Előreutalási szándékát kérjük az ÜZENET rovatba tüntesse fel!

1. Megrendeli az árut.

2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.

3. Amikor a csomag készen áll, elkészül a számla.

 4. Elküldjük e-mailben a bankszámlaszámot. A banki átutaláskor a közlemény rovatban a megrendelő nevét fel kell tüntetni, hogy a megérkező összeget egyértelműen azonosítani tudjuk!

4. Ha az összeg beérkezett bankszámlánkra, akkor a csomagot átadjuk a Magyar Posta Futárszolgálatnak.

SZÁLLÍTÁS:

A megrendelt termékeket másnap készítjük össze, csomagoljuk, számlázzuk és átadjuk a futárnak. A megrendeléstől számított 2-4 munkanapon belül a csomagot a megrendelési címre szállítatjuk. A szállítás várható időpontjáról a futár SMS-ben és /vagy E-mail-ben is értesítést küld.(Ezért fontos, hogy megrendeléskor pontos e-mail címet és telefonszámot adjon meg). Sikertelen kézbesítéskor a futár üzenetet hagy  a másodszori kézbesítés időpontjával, ha ekkor sem jár sikerrel akkor a megrendelt csomagját még 5 munkanapig őrzik a postán, ahol Ön nyitvatartási időben bármikor átveheti.

Néhány esetben előfordulhat, hogy a csomagja csak a megrendeléstől számított egy hét múlva érkezik meg.

A szállítást szerződött partnerünk, a Magyar Posta Futárszolgálata végzi. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol hétköznap 8 és 16 óra között át tudja venni a csomagot Ön, vagy megbízottja (pl. munkahely, szomszéd stb. ha nem tartózkodik otthon).

Ha nem tartózkodik otthon és a munkahely sem állandó kérheti megrendelését POSTA PONTRA, POTÁN MARADÓRA, POSTAAUTOMATÁBA is, amit kérünk , hogy az üzenet rovatba külön jelezni sziveskedjen.

Különleges kérés bizonyos időpontra, délutáni vagy Szombati kézbesítés is lehetséges, de ez külön díjszabás tárgyát képezi.

Az utánvéttel történő szállítási költség díja bruttó: 1990.-Ft.

Az előreutalással történő szállítási költség díja bruttó: 1990.-Ft.

A futárnál az utánvét összegét kézpénzzel és bankkártyával is kiegyenlítheti.

 

Csere:

Amennyiben nem lett jó a méret, vagy nem áll jól a megrendelt termék, lehetőség van cserére.Ha élni kíván a csere lehetőségével,úgy kérem a lehető legrövidebb időn (3 napon) belül, az info@ruhakiraly.hu e-mail címen jelezze szándékát.  Ezután írunk Önnek és egyeztetünk az Ön kérésének megfelelően, méretet, színt, fazont, stb. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy előzetes, egyeztetés után minél hamarabb, adja fel a visszaküldeni kívánt terméket (csomagot), mert az átvétel után 14 napon túl feladott csomagot nem veszünk át, és így nem gyakorolhatja elállási, vagy vissza cserélési szándékát.

Írásban történt egyeztetés után, átvételi címünkre küldje vissza a terméket, és a csomagban található számlát is.

AZ ÁRU VISSZAPOSTÁZÁSI CÍME:

( RUHAKIRALY WEBSHOP 9400 Sopron Lackner K.u.48. Kristály-üzletház ). 

Kizárólag olyan terméket küldjön vissza amit még nem hordtak ill. más külső beavatkozáson (mosás, átalakítás, felhajtás, stb.) nem esett át.Ellenkező esetben a csere lehetősége elveszik.A visszaküldés, és az újbóli postaköltség terheit a Vásárló viseli! Köszönjük megértésüket a szigorú szabályok miatt,de kizárólag új termékeket forgalmazunk, így a használt, mosott, átalakított, stb., termékeket nem tudjuk kicserélni vagy visszavenni mert azt már nem tudjuk jó szívvel újra eladni.

Téves megrendelés

Amennyiben a megrendelését tévedésből adtad le vagy adatait hibásan adta meg, azt a leadást követően azonnal írásban ( maximum néhány órán belül) a info@ruhakiraly.hu e-mail címen mondhatja le vagy módosíthatja minden következmény nélkül.Lemondó (vagy módosító) nyilatkozatában pontosan adja meg nevét,címét,tel.számát és a rendelés számát a pontos beazonosítás érdekében.